Tema: Re: office.microsoft.com
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2014-12-21 16:07:27
Matai yra keli žmonių tipai. Vieni nori, kad produktai, kuriuos jie
naudoja būtų geresni ir vietoj verkimo praneša gamintojui padėdami
atgaminti klaidą, o kiti kelia asmeninį PR, nes yra madinga pavaryt ant
msft. Pamenu 1995m labai populiaru buvo linux aukštint, o windows
žemint. Iškart kietas prie chebros kai pavarai :)

Kalbant į temą - jei nesugebi atgaminti problemos reiškia jos nėra.
Reiškia pats kažką galėjai sumalt su konfigu kompe. Aš va vakar su
xboxo supportu chatinau įsitikinęs, kad tikrai feature nveikia pas mane
ir jie turi pataisyti. Mandagiai paaiškino kur susimoviau ir pasirodo
viskas ten veikia tik rankos kreivos ir RTFM tingisi :)

It happens that KEdas formulated :