Tema: Re: office.microsoft.com
Autorius: amenox
Data: 2014-12-19 14:26:10
Tada neteisingai subj pavadinai reikėjo "žiūrėkit kaip pas microsux viskas
chujovai ir jie tuoj bankrutuos". Nufotografuok daba tą ekraną ir siųsk
Geitsui būtinai. Ir dar pasiskųsk kad ofisas neveikia. Ar veikia? Jei veikia
tai kokio bbio čia rašinėji? Atsirado daug laisvo laiko po skundų
rašinėjimo?