Tema: Re: HP ProBook 4540s nešiojamas kompas, ar galima atgaut nors raktą ten buvusių windows 8 Basic
Autorius: apchy
Data: 2013-10-01 13:09:48
skambink
ten kiek zinau robotas sneka :)

"Ramaas"  wrote in message news:l2e2pj$iem$1@trimpas.omnitel.net...

Na man jau dauguma sako, skambint į Microsoft Vilniuje ir
ten pasakyt kas kaip yra ir jie turi duot raktą. Gal yra
taip dariusių ir  galit pasakyt ką ten jiems pasakot reik?
kompo modelį? serijinius kompo dugne ar po akumu numerius?
Nes daugiau nėra ką sakyt jiems.
Aišku jie paklaustu kas dabar kompe įrašyta, pasakysi windows8
pro, tuoj pasikeis kalba jų į bloga pusę mano.(kas davė, iš kur
parsisiuntei ir t.t.)
Niekada nesu skambinęs į Microsoft"a, todėl ir klausiu, gal yra skambinusių?

R.