Tema: Re: HP ProBook 4540s nešiojamas kompas, ar galima atgaut nors raktą ten buvusių windows 8 Basic
Autorius: Ramaas
Data: 2013-09-28 10:16:22
27.09.13, 19:54, ccc rašė:

> Tu cia taip juokauji ar ka ? Nera Windows 8 home edition.. Tik windows
> 8, windows 8 pro, windows 8 enterprise. Arm procesoriams dar yra windows
> rt. Viskas. Cia tau ne windows 7 kuriu buvo sesios versijos.
Jai nėra home tada reiks kaune pardoje pasakyt, kad jūs buvot neteisus,
ir jūsų rodyta pakuotė su windows 8 yra ne home o panaši i home jie tą
matyt turėjo omeny liginant pakuotes, pats pardavėjas pasakė home kai
paklausiau, turbūt palyginimui sakė su 7, pačios pakuotės nedavė
paskaityt bijojo, kad nepavogčiau turbūt.

R.