Tema: Re: HP ProBook 4540s nešiojamas kompas, ar galima atgaut nors raktą ten buvusių windows 8 Basic
Autorius: Ramaas
Data: 2013-09-27 10:00:13
27.09.13, 9:46, apchy rašė:
> ble jau bandziau rasyti, kad padarius hard reset'a atsistatytu tie tavo
> Windows'ai, bet po formato tai sorry...nesk I garantini
> nx formata daret? ten reliai vienoje particijoje tavo windows'u instalas
> buvo

po skaldymo atsiradusios klaidos nebuvo nieko nei C, nei D ir dar 4
kurios buvo seniau skirtingų talpų.

Aš viska išmėginau su bios programa niekas nė negalvojo atsistatyt, vis
rašydavo bandant paleist trūksta kažkokio failiuko daba jau tikslai nebe
prisimenu to užrašo, bet bios visa išknisinėjau iki formatavimo. .