Tema: Re: Ką daryti po klonavimo?
Autorius: ejs
Data: 2012-04-25 13:28:24
2012.04.24 00:18, Laimis rašė:

> Kiek aš galiu spėti (iš to, ką šiukščiai pateikei), tai įdėjai naują
> diską (ir dar pakabinai ant atskiro kanalo), sukūrei particijas
> (klonuodamas) ir OS atitinkamai perstumdė raidinimą (raidžių
> išdalinimą), pagal painoką algoritmą:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Drive_letter_assignment

ne visai taip, bet esmė ta pati.
Iš pradžių klonavau tik reikiamą particiją ir ją padidinau (ntfscloce +
ntfsresize). Pasirodo reikėjo klonuoti visas, kitaip neskrovė. O
kažkurioje eksperimentų stadijos vietoje windausai pabuvo užkrauti su
abiem diskais.

> O kaip sudėliosi disko raides aibei tokių registry įrašų (nebekalbant
> apie binary ir hash'us):
> Path (REG_SZ) = J:\Program files\X,
> Log = J:\Program Files\X\Y\Z\log.txt
> Data = J:\A\C\data.txt

jei programa įsirašė "Data = J:\A\C\data.txt", tai logiška ne keisti
registro įrašus, bet pakišti reikiamą disko raidę.

> Tai užsikrauti BartPE juk ne problema...

Jį reik turėti.
Kaltas.
--
ejs