Tema: Re: Ką daryti po klonavimo?
Autorius: Laimis
Data: 2012-04-24 00:18:03
ejs rašė:

> been there, done that. Gal per disko UID'ą prasinešė ir sugadino
> identifikatorius.

Kiek aš galiu spėti (iš to, ką šiukščiai pateikei), tai įdėjai naują
diską (ir dar pakabinai ant atskiro kanalo), sukūrei particijas
(klonuodamas) ir OS atitinkamai perstumdė raidinimą (raidžių
išdalinimą), pagal painoką algoritmą:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drive_letter_assignment

> jei uždėsiu ex disko raidę - greičiausiai nieko rankioti nereiks.

O kaip sudėliosi disko raides aibei tokių registry įrašų (nebekalbant
apie binary ir hash'us):
Path (REG_SZ) = J:\Program files\X,
Log = J:\Program Files\X\Y\Z\log.txt
Data = J:\A\C\data.txt

ir pan..?

> ir kaip tą padaryti, kai sistema neįsileidžia?

Tai užsikrauti BartPE juk ne problema...