Tema: Re: DHCP stebuuklai
Autorius: Sleepy
Data: 2009-08-21 09:07:19
dhcp nepriburs tau ruupesciu
jeigu tu to rauterio paskui i darba nenusineshi ir neprijunksi prie ten
esancio tinklo
kur stovi kitas dhcp

"Arunasst" <a@a.com> wrote in message
> Pasidalinkite tada patirtim!
> Standartiskai, kai uzsisakai is tiekejo slanga ineto, tai jis praso mac
adreso tinkleskes. Na viskas kaip ir aisku, bet namie tarkim norisi tureti
belaidi ineta, tai duodi rauteriuka mac ir suikonfigurini jo bevieli. Zinoma
standartiskai palieki auto dhcp. Norite pasakyti, kad tas auto dhcp priburs
rupesciu ?