Tema: Re: DHCP stebuuklai
Autorius: Sleepy
Data: 2009-08-20 10:44:29
del dhcp servo tai ash labai tikras
ziuurejau ir ne karta visada buuna tas pats 192.168.1.252
plius skirtusi potinklis ar dar kazkas panahsaus
ip confliktai galu gale atsirastu nes pc tai nemazai
ir ash irgi gyvenime tokia patirti turejau kai kazkas i bendra tinkla ijunge
rauteriuka su DHCP
kuri naudojo kaip swicha ir jis man daug linksmibiu buvo sukeles
bet cia ne tas variantas

ir pasikartosiu dar karta
dhcp konfige nemaciau kad nusirodytu DNS servai apskritai

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
> bet jei tavo kompas gaudavo lievus adresus, tai matydavai ir kad dhcp
> serveris svetimas (ipconfig /all)? o cia sako tas pats...
>
> Dex

kilpa ir padave atgal jau nurutinta tinkla. Tai kartais, nuomininku DHCP
prasimusdavo ir pridarydavo nesamoniu. Ir tokiu geru, internetas veikia, o
vidiniai resursai ne. Ir suprask iskarto, kad kaltas svetimas dhcp ir
ruteris... :)