Tema: Re: DHCP stebuuklai
Autorius: Levas
Data: 2009-08-19 21:51:29
arba pikta valytoja.... man buvo iskrete nuomininkai- padare tinkle kilpa ir padave atgal jau nurutinta tinkla. Tai kartais, nuomininku DHCP prasimusdavo ir pridarydavo nesamoniu. Ir tokiu geru, internetas veikia, o vidiniai resursai ne. Ir suprask iskarto, kad kaltas svetimas dhcp ir ruteris... :)

--
Bye, Levas