Tema: Re: Q: Darbo vietos dislokavimas
Autorius: Kiaule voras
Data: 2014-04-28 14:51:11
Leisk man tau priminti. Pries nuperkant nafta Williams'ui, gamykloje dirbo
truputis daugiau nei 3000 zmoniu. Kaip minejau, siuo metu dirba ~1500 (ir i
sita skaiciu kokie 500 lenku ieina). Apart tiems "ismestiems" zmoniems,
niekam nuo to blogiau nepasidare, o ir tie patys isejo su tokiom
kompensacijom, kad iki pencijos daugeliui uzteko. Aisq, kaip ir tu turi
galvoje, susikure dauk "siurbeliu", uab kurie aplipe nafta siurbia pinigus
ir kuriuose daugelis buvusiu darbuotoju dirba. Taip, kad kaip miestas tikrai
nera priklausomas nuo naftos. Vietine maxima nebebus Lietuvos maximu pirmoje
vietoje  pagal santyki pardavimu ir pirkeju skaiciaus, sodrai ir mokesciams
nebenukris daugiausiai is Mazeikiu. Bet isgyvensim :) Miesta paveiktu ne ka
stipriau nei likusia Lietuvos dali.
Taip tokia durna mintis, kad gal musu valstybe galetu nupirkti atgal...:)
Nediskutuokime uz kokius pinigus, nes jau ir taip cia nuo temos nusokom.