Tema: Re: darbas pusantro etato ..
Autorius: 3brolis
Data: 2009-03-27 11:33:25
dekui uz paguoda :)  tikreai tesybe nuo teises tikrai  visiskai priesingose
kalno pusese gyvena :)
o seip tas mano direktorelis jauciu liks prie suskilusios geldos .. per savo
iskreipta sanprotavima ir nora nuplest kuo daugiau pinigu  nuo kitos ymones
uz mano atliekamus darbus  greiciausia bus pasiustas ant 3 raidziu  ir jie
pasistatys savo zmogu .. aisku firma praras 1600 lt  gryno pelno as prarasiu
100 lt   ir nieko neveiksiu ir gausiu 650 lt  is tu 650 lt  atidavus
paskolas ir su3.14 stam omniteliui  uz asmenini plana bilenkiek lt  nuo 3 nr
... (na jei nenutrauks sutrties) lieka 250 lt i minusa :)  isko seka morale
zmona turi islaikyt mane vaika ir transporto islaidas kurios 300  reiskias
badaujam :)