Tema: Re: darbas pusantro etato ..
Autorius: 3brolis
Data: 2009-03-26 17:30:57
beta ta kad jau 10 metu  bazinis pas mane irasytas  650 i rankas .. dar tiek
pat susiringdavau nuo priedu .. nuo pardavimu apyvartu dar visokiu veju ...
o dar visada  dirbau dukterinei imonei puse etato tai vienoi tai kitoi  po
tuo paciu stogu ...  man mokedavo ir buvo ok ..
bet atejo krize ir nubrauke visus priedus ..o pamate kad dar gerai gaunu  is
kitos imones pareikalvo atiduot mane  atgal ir moket jiem uz tuos darbus ka
dirbu o man nuo to tik 10%   ... isityciojo kaip gali ..
bet kas idomiausia kad pareiske kad negaliu dirbt  anoi imonei puse etato
....  ir tt.. ir isvis ...
oseip tai  sorry kad vel siukslinu  tema truko nervai visai  su tokias
bairias  irpasakymais  kad tau gerai gaunas kiti tiek negauna   :(  bet kas
blogiausia  nera kaip priesintis ir kovot :(  jau jokiu budu neberandu ...