Tema: Re: darbas pusantro etato ..
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-26 19:49:46
Teisę dirbti turi, tačiau jei jo nepriima dirbti 1.5 etato, tai yra, jei darbo sutartyje parašyta 40 val/sav (1 etatas), ir alga 650 į rankas, reiškia tu turi teisę dirbti 40val/sav, ir gauti 650Lt į rankas.

Jei tiek neduoda, arba verčia viršvalandžius sėdėti - tada skųstis galima. Jei vokeliais mokėjo ar priedais - tai čia jau sunku bekovoti. Premijos yra neprivalomos darbuotojui. Tai yra tik darbdavio svertas darbuotojų paskatinimui.

Matai, teisybė nuo teisės skiriasi. Teisybės niekas niekada neranda, ypač sunkesniu metu. Paguosti galiu, bet tavo teisių kol kas jie nepažeidžia (iš to, ką papasakojai). Jie nebent pažeidinėdavo anksčiau (kartu su tavo pritarimu).

J.