Tema: Re: Humoro klubas ir Pareigytė
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-27 10:59:03
"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
news:gqhun6$s9a$1@trimpas.omnitel.net...
>o kas te buvo baisaus ar juokingo? Vaisnoras ka nors pasake pazeidziant
>kazkokia tai tvarka? Parode kazko nepadoraus ir negrazaus - cia jau kaip
>kas suprato nuo savo sugedimo lygio. Speju Pareigyte aiskins, kad jis
>parode ta ir ta, Vaisnoras aiskins priesinga. Speju Pareigytei teismas
>pasiulys tik susitaikyt. Yra kaip yra.

Speju, kad teismas shita gali siulyti ne Pareigytei, o abiem pusems ir
beabejo tai darys. Ir turbut tiketina, kad viskas nuplauks "shalims
susitarus".  Ash bandau ziureti ish tokios puses. Teismui bus px, kas ta
Pareigyte. Net jeigu ji vieshas asmuo, teismas vertins ne jos asmneybe ir
jos poellgius, o siuzeta. Ir jei kokia zurnalistu etikos komisija pateiks
isvada, kad siuzetas nepatenka i jumoro remus, televizijai gali buti ne kas.
Be to, ieskini pareiske ICG, o cia jau kaip ir iki vieso asmens sunku
pritempti. O vertinnat siuzeto jumora... Nezinau, bet jeigu apie mano drauge
ar seimos nari butu parodytas toks siuzetas, ash ji sunkiai ivertinciau kaip
labai juokinga...