Tema: Re: legali kompiuterinė įranga
Autorius: Virtualus
Data: 2012-11-30 00:19:25
Pakoreguokit mane jei mano zinios pasenusios, bet kiek pamenu standartine
licensine sutartis leidzia programine iranga naudotis tik savininkui
(pirkejui) ir nesuteikia jam teises perduoti, isnuomoti ar parduoti tos
licensijos.

Anksciau, kaip visi Lietuvoje masiskai legalizavosi (iskaitant valstybines
istaigas) mazieji bankai labai keiksnojo tai, nes gaudavosi, kad bankas
isigyja visiskai nelikvidu turta, prarasdamas labai likvidu turta (pinigus).

Del sio turto nusidevejimo, kiek pamenu, velgi buvo daug gincu, bet
galutinai VMI leido jam taikyti standartines nusidevejimo proceduras.

Bet kaip sakiau mano zinios gali buti pasenusios.