Tema: Re: legali kompiuterinė įranga
Autorius: Cube
Data: 2012-11-25 18:04:16
On 2012.11.25 13:50, Linas Petkevičius wrote:
> T.y. jei pas mane kompiuteryje yra programine iranga, kuria imone X
> pardavineja, o man zodiniu susitarimu leidzia naudotis nemokamai - VMI gali
> uzdeti man bauda? As turiu tai pamatyti.

Trumpai tariant - taip, bent jau protokolą tau surašys. Žinoma, jei
teismui sugebėsi įrodyti, kad tikrai žodžiu leido, tada nenubaus, bet
čia irgi dar klausimas, nes pareiga turėti įsigijimo dokumentus įmonei
kyla ir pagal buhalterinės apskaitos reikalavimus, tai dar neaišku kaip
traktuotų tokius žodinius leidimus.