Tema: Re: legali kompiuterinė įranga
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-11-25 14:50:51
T.y. jei pas mane kompiuteryje yra programine iranga, kuria imone X
pardavineja, o man zodiniu susitarimu leidzia naudotis nemokamai - VMI gali
uzdeti man bauda? As turiu tai pamatyti.

Ir kokie isigijimo dokumentai mano noutbuko OS, jei tai OEM, o saskaitoje
apie  instaliuota OS nei zodzio?

"Cube"  wrote in message news:k8som3$e3u$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.11.25 10:37, Linas Petkevičius wrote:
> O ka mokesciai? Jei teisiu savininkas pretenziju neturi - reiskia viskas
> OK.

Iš tiesų, tai visai atvirkščiai. Kas tas teisių savininkas - privati
įmonė, kuri nei tave tikrinti įgaliojimų turi, nei bausti, nebent
paduoti į teismą civiline tvarka.

O va tikrina jau valstybė dėl ATPK ir BK straipsniuose numatytų
pažeidimų, todėl būtent įstatymo reikalavimai ir mokesčių inspekcijos
nuomonė nulemia ar yra pažeidimas ar ne.

Realiai pagal įstatymą nesvarbu nei lipdukai, nei oem sąlygos, nei dar
kokie MS reikalavimai, svarbu vienintelis dalykas - kad būtų įsigijimo
dokumentai.