Tema: Re: Lizingas, kasko ir sudauzytas auto
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-16 10:40:21
Ramiai. Daug klausimu, pabandysiu i kai kuriuos atsakyti. Gal kai kur
suklysiu, bet koks Valdzia gal ir gi tars nuomone.

1. Del kainu. Sakykim "total loss"atvejis. Cia draudikai taip mandriai
vadina "polnij pezdec". Imi draudimo polisa ir ziuri, kokiai sumai
apdraustas tavo automobilis. Sakykim 100.000 LTL. Lizingui tu jau imokejes
35.000 LTL pradines imokos ir 15.000 LTL per menesines imokas. Skola
lizingui 50.000 LTL. Imam paprasciausia atveji, kad draudimo suma be
nuvertejimo. O likuciu verte po autoivykio 10.000 LT. Automobilio vertes
niekas nenustatines - ims nuo poliso. Gincyti nesigaus, nes taip susitaret -
draudiminio ivykio metu ismokama 100.000 LTL ir nedaugiau. Lizingui bus
pervesta 50.000 LTL. Tau bus pervesta 40.000 LTL. Likucius galesi parduoti
ir gauti tuos 10.000 LT. Taip kad pas tave vietoj 100.000 LTL vertes
automobilio atsiras 50.000 LTL rankose ir dings tokio pačio dydzio skola
lizingui. Todel suskilusios geldos kip ir nera.

2. Del imoku kilimo. Jei pats nekaltas, kiek zinau Lietuvos DK i tai dar
ziuri pro pirstus. Kaip yra su statistika tu, kurie pateko i avarija net
budami nekalti nezinau, bet IMHO logikos yra. Draudiku burejai ish kavos
tirsciu vadinasi aktuarijai. Ir jie daznai nesigilina i priezastis, cia ne
ju sfera. Bet jei jis mato, kad rudaakiams tikimybe patekti i avarija
didesne, logiska, kad i skiaciuokle itraukiams ir sis parametras. Ir visai
tai ne briedas, o statistika. Draudime yra kruva pavyzdziu, kur trenkus per
galva atsirisha batu raisteliai. Ir kas sugena tai pamatyti, pas ta imokos
tiksliausios.