Tema: Re: Lizingas, kasko ir sudauzytas auto
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-16 09:54:11
Pala pala, man shitas reikalas idomus. na fsiakiji pozharnaji zhinot.
A gali dar kart papasakot kaip ten vykst ajei situacija tokia:
Mashiniukas buvo pirktas lizingu, bet 35% imoketi mano ish karto.
Dabar gi po kurio laiko, bankui ash dar skolingas man rods kokiu na 50% pirmines vertes.
Taigi taip v drug panashi situacija man, ko ash galiu tiketis? Kaip jie apskaichiuos rinkos kaina (vakar specialiai buvau sulindes i autopliusus ir pan - mano specifikaciju ir tiek pat pravazhiavusios (dar nera 10k per metus:) nera, pagal ka jie nusprestu rinkos kaina. Ir kuo baigtusi man? Bankui atmoka kiek jam liko, ash lieku prie suskilusios geldos? Ar paskaichiuoja kiek rinkos kaina, bankui atmoka kiek reikia, man atmoka kiek liko.
Ir ar kyla draudimo suma kitam auto, jei visgi kazhka nusiperku ir uzhsimanau draustis toje pachioje draudimo imoneje. Nes kiek girdejau (f style "viena boba man pasake") kad draudimo imokos kyla net jei patenki i ivyki, kai pats ne kaltas. Tobish i tavo stovinchia mashina ivazhiuoja, kaltininko draudimas sumoka man, bet mano draudimas pakyla, nes bo draudikai kavos tirshchiuose iskaite, kad zhmonems turejusiems ivykiu statistishkai padideja tikimybe padaryt ivyki.. O ar nera tokios statistikos, kad negavusiems 3.14st padideja, rudaakiams padideja, zhmonems su 44 dydzhio batais padideja.. ir pan, nes shitas bredas man panashus i hm.. breda:)