Tema: Re: Klausimas del KET pazeidimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-09-12 18:18:29
Tau turbut 124-2 str. pirma dalis - pavojingas vairavimas. Stazo ten lygtais
nera.

Transporto priemonių vairavimas, vienu metu ar paeiliui padarant kelis eismo
taisyklių pažeidimus, keliančius grėsmę eismo saugumui, taip pat Kelių eismo
taisyklių pažeidimas, sukėlęs pavojingą situaciją, tai yra privertęs kitus
eismo dalyvius staigiai keisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių
veiksmų savo ar kitų žmonių saugumui užtikrinti, –
užtraukia baudą vairuotojams nuo keturių šimtų iki aštuonių šimtų litų su
teisės vairuoti transporto priemones atėmimu nuo trijų iki šešių mėnesių, o
asmenims, neturintiems teisės vairuoti transporto priemones, – baudą nuo
vieno tūkstančio iki dviejų tūkstančių litų.

"Rrr"  wrote in message news:k2q8im$p7n$1@trimpas.omnitel.net...

Beja, kaip del kategoriju ir stazo, maciau, kad bauda didesne neturintiem 2
metu vairavimo stazo (800-1000). B pas mane 7 metai, A - 1 su kapeikom...