Tema: Re: Smulkme be nemalonu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-31 11:47:07
Bet jei nepadaris, Gintas mano, kad tai pinigu gavejo problema. Tai pat kai
kas mano, kad jei reikia atsiskaityti 15-a diena, o bankas tau sako, kad
padariy pavedima per tris dienas, tu teisus daves nurodyma bankui 15-os
dienos vakare. O tai visiska huinia.

"Pi."  wrote in message news:k1pteq$to5$1@trimpas.omnitel.net...

butent, kad nei vienai pusei neidomios tarpbankines uzskaitos..
nieko as nesvajoju.  skaitai savo sutarti su banku ir matai, per kiek
padarys pavedima.