Tema: Re: Skolų išieškojimo išlaidos
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2012-08-28 22:14:26
pries kokius 5 metus turejau analogiska situacija, tik suma buvo virs
2klt ir skola buvo bitei.
skola ten vilkosi bbz kiek metu, kol neapsireiske lindorf  su savo
administravimo mokesciu.
as ramiai nuejau i bite, ten susimokejau skola (po to dar veliau ir
abonenta turejau) o lindorfa pasiunciau
ant triju raidziu, atejo dar kokie 3 laiskai neregistruoti su raginimu
susimoketi komisinius. laiskus pasiunciau i siuksline.
ir tuo viskas pasibaige.
nzn gal ir esu kokiuose ju juoduose sarasuose, bet kolkas jokiu sunkumu
nei bankuose nei dar kazkur neturejau.