Tema: Re: Žiauriai nemaloni situacija su CGATES
Autorius: tOMZY
Data: 2012-08-18 19:35:22
Įdomu, kurios čia tos bendrovės?  Nei TEO, nei Dokeda (Meganet), nei KIS,
nei Mezon (telecentras) netikrina kas yra patalpų savininkas. Su visais tais
turėjau sutartis butuose, kuriuose buvau tik nuomininkas, o savininkai tame
procese visai nedalyvavo.

"Audrimas"  wrote in message news:k0ocek$d04$1@trimpas.omnitel.net...

Na taip yra logiska. Negi as dabar pas kaimyna isivesiu interneta be jo
zinios? Beje, asmeniskai as uzsakinejau interneta ir kabeline is dvieju
skirtingu bendroviu ir abiem atvejais sutartys buvo pasirasytos tik su buto
savininku.