Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Gintas
Data: 2012-04-30 10:59:04
O kas praktiskai yra ta "licencija"? Vienaip ar kitaip-tai leidimas. O ju galima prisigalvot visokiu ir uz viska:  pvz nesiot barzda ar pernakvot Palangoje. Galima sumanyt  licencijas prekiauti maistu vietose, kuriu prekybinis sales plotas daugiau nei X kv/m. ( Degtinei juk irgi mokesčiai staigai uzauga, jos stiprumui pasiekus 40laipniu?)  Na ir, anot tamstos,  logiskai igyt teise diktuot ir tam tikras salygas. Suma sumarum gautusi-salygos mazu parduotuviu nepaliestu, o dominuojačia padeti uzimančius ir kainas diktuojančius milziniskus prekybos centrus  butu galima kiek pazabot :) Variantu daug. Kad ir tie patys progresiniai mokesčiai. Nuo bet ko. Nuo zemes  sklypo dydzio, nuo pelno, nuo apyvartos, nuo suvartojamos elektros kiekio  netgi :)

Vokiečiai  bent jau seniau eme atskira mokesti is tu , kurie issikeldavo palydovine antena (todel ir slepdavo jas)  Tačiau , jei zmona ar vyras svetimtautis-nuo sio mokesčio atleisdavo, tipo, kad per palydova galetu laidas pagauti su savo gimtaja kalba. Nezinau kaip dabar.  Baznyčios mokestis yra atskirai skaičiuojamas. Nenori moket-turi pareiskima rasyt kazkam, teisintis kad vietines baznyčios bendruomenei nepriklausai, vaiku irgi ten neleidi . Neparasysi pareiskimo-automatu nuskaičiuos :)  Tad mokesčiu yra IVAIRIU  :)