Tema: Re: A jo, tiksliai - rinkimai arteja.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-27 13:20:36
O kas draudzia tai padaryti? Ateis berniukai ir pasakys niu niu niu?

"VNO"  wrote in message news:jndb0u$ei1$1@trimpas.omnitel.net...

abu kazkiek teisus esate.
bet kas liecia maisto kainas LT - tai esu isitikines 99%, kad vyskta totalus
apipisinejimas.
neteisetai ribota oligopoline rinka, korumpuotos valdzios pagalba, ir geri
antiakinai = taika dabar turime.

esu 100% isitikines, kad paemus koki 5-6 tonu automobili ir pripirkus
didmena PL, o cia parduodanat, litu tikrai normalus % pardavejui ir mazesnes
kainos pirkejui.

VNO