Tema: Re: Kaminai ir dūmai
Autorius: tarum
Data: 2012-03-25 15:19:10
namai stovi jau turbūt apie 4 šimtmečius, tačiau tas židinys įrengtas naujai
prieš keletą metų. Kiek esu matęs senų nuotraukų, toje vietoje kaminas yra
buvęs, tačiau kokių 3 - 4 metrų aukščio, kaip logiškai mąstant ir turėtų
būti. Dabar jis metro aukščio.

"Laimis"  parašė naujienų news:jklnff$l8d$1@trimpas.omnitel.net...

tarum rašė:

> Turim kaimynus, kurių kaminas yra labai arti ir gerokai žemiau nei
> aplinkinių namų langai. Taigi jiems užsikūrus židinį dūmai eina tiesiai
> į langus, o bandymai susitarti neveikia.
>
> Gal kas pasakytumėte ar yra taisyklės reglamentuojančios kokiu minimaliu
> atstumu gali būti kaminas nuo kitų namų Vilniuje arba koks kamino
> minimalus aukštis kitų namų atžvilgiu? Ar apskritai įmanoma teisiškai
> uždrausti jiems kūrenti židinį?

Čia, beje, gali būti į temą ir atvirkščias klausimas: kokiu minimaliu
atstumu gali būti namas nuo kitų kaminų...?
Taigi, kas pirmiau: ar tas kaminas, ar tavo namas?