Tema: Re: Kaminai ir dūmai
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-25 01:53:48
tarum rašė:
> Jeigu kūrendamas židinį man pagrįstai trukdai ir nuodiji savo dūmais,
> tai nesutinku, kad čia yra mano problema. Ir langų sandarumas čia ne
> esmė, aš juos turėčiau galėt atsidaryt kada noriu.

Pagrįstai trukdai?
Va kas tikrai nepagrįsta, tai manyti, kad kai tau trukdoma, tai
neabejotinai pagrįstai yra trukdančiųjų kaltė ir atsakomybė...
Paskui prasideda: pas tave malkos per šlapios, ką kvaily nematai, kad
vėjas į mano pusę pučia, o tu kūreni ir t.t.?

> Taigi, ar tikrai niekam neteko girdėti apie kokias nors normas,
> nustatančias minimalų kamino aukštį, dūmų kiekį ar panašiai?

Be abejo, kad yra. Pradedant jau STR'ais ir namo projektu (dalimi dėl
kietojo kuro sistemos įrengimo, reikalavimų). Jei jis tvarkingas, tai...
(mąstyk dar sykį apie pagrįstumą). Jei įtari, kad degina tai, kas
nepriklauso, tai matyt nėra beviltiška ir beprasmiška kreiptis į
savivaldybę ar aplinkos apsaugos departamentą su skundu.