Tema: Re: Kaminai ir dūmai
Autorius: Tomas
Data: 2012-03-25 13:59:03
Nuodiju..? Ash manau, kad nenuodyju, nebent irodytum letaline baigtim.
Nori atsidaryt langus..? Atsidaryk, niekad neprieshtarauja.
Kaip tu nustatysi ta dumu kieki..? Liambda zonda i kamina imontuosi ir per wirelesa loginsi realiam laike..?
Kamino aukshtis - reik zhiuret namo projekta ir jei kaminas nenukrypsta nuo projekto, prie ko tu prisikabinsi..? Zhodzhiu, su kaminu ir su dumais viskas gerai.