Tema: Re: mikruskes..
Autorius: ManXP
Data: 2012-02-23 08:58:06
Kai nori, tai tikrina... Pva kaip ir kokia darbo inspekcija i naktini kluba
isirauna kokia 3 val nakties :)

"sdf"  wrote in message news:ji3h0s$lmf$1@trimpas.omnitel.net...

Tai marsrutai yra:
http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=p.routes&transport_id=minibus&t=xhtml&l=lt

O kaip geriau? el.pastu rasyti savivaldybei ar kokiu reg.laisku siusti?
Privalo jie tikrinti? Jeigu taip - per kiek laiko privalo patikrinti ir ar
privalo mane informuoti apie rezultata? Ir kaip jie tikrins ar tikrai jis
nustatytu grafiku vaziuoja.. jei pvz. tai kokia 19val. ir jau daug, daug
laiko po valdininko darbo laiko.

--
________
sdf