Tema: Re: mikruskes..
Autorius: KEdas
Data: 2012-02-23 00:06:58
2012.02.22 21:52, sdf rašė:
> O kaip geriau? el.pastu rasyti savivaldybei ar kokiu reg.laisku siusti?

Pradžiai pabandyk el. paštu ir paprašyk laiško registracijos numerio.

> Privalo jie tikrinti? Jeigu taip - per kiek laiko privalo patikrinti ir ar
> privalo mane informuoti apie rezultata?

Per 20 darbo dienų privalo informuoti apie rezultatus.

> Ir kaip jie tikrins ar tikrai jis
> nustatytu grafiku vaziuoja.. jei pvz. tai kokia 19val. ir jau daug, daug
> laiko po valdininko darbo laiko.

Tai ne tavo rūpestis.

Prikabinu ką surašau po skundu (ten nurodyt ir įstatymai):
---------------------
Prašau elektroniniu paštu informuoti kokių procesinių veiksmų imtasi,
t.y. ar pradėtas tyrimas ir jei taip – koks nutarimas priimtas. Jei
tyrimas nepradėtas – nurodykite dėl kokių priežasčių.

Geros dienos,
Eduardas Kriščiūnas
Klinikų g. 7-21, Vilnius
Tel. +370 687 30047

Atkreipkite dėmesį, kad laiškas pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu
parašu, todėl prilyginamas pranešimui raštu ir, vadovaujantis LRV 2007
m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, į jį turi būti atsakyta per 20
darbo dienų.

T.p., vadovaujantis LRV 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 27
punktu, prašau elektroniniu paštu atsiųsti pareiškimo priėmimo faktą
patvirtinantį dokumentą.
Nutarimas:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=329431&p_query=&p_tr2=

Elektroninio parašo įstatymas: