Tema: Re: 11 metuku jamam?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-12-04 01:29:04
Kad mano liudytojo versija veik nesiskiria nuo oficialios.
Taip, iššaudyta buvo visa apkaba, nes, kaip alternetyvūs šaltiniai n kartų minėjo, užpuolikai jautėsi savo nenugalimumu bei buvo šventai įsitikinę, kad ten dujinis pistoletas, o ne kovinis.
Ir pati istorija buvo kadais šimtą kartų aprašyta... lemtinga buvo paskutinioji kulka.
Į ką taikėsi čia jau aš pats preziumuoju remdamasis logikos dėsniais bei gyvenimiška patirtim...