Tema: Re: 11 metuku jamam?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-12-03 12:22:30
Mano ex bendradarbis tą lemtingą vakarą buvo klube ir pasakojo visiškai priešingą istoriją:
1. Klube ginklu nuteistasis nesišvaistė, nes ginklas buvo paliktas mašinoje. Į klubą, manau, su ginklu jis būtų net nepatekęs. Apsauginiai ten, pamenu, perkratydavo išties nuodugniai; neįleisdavo net su netinkančiu apavu, kelnėmis ir pan., nekalbu jau apie alkoholį ar kovinį pistoletą. Kuomet jis su draugu buvo spardomas, jam pavyko ištrūkti ir nubėgti iki mašinos paimti ginklo. Čia va jau ir atsirado problema, kadangi jis jau buvo pabėgęs, tai grėsmės kaip ir nebuvo likę. Tik jo draugą gulintį penkiese ar septyniese spardė, tai jis, durnius, grįžo - išgelbės mat gyvybę pamanė artistas. Va už gerus ketinimus ir gavo 11 metų.
2. Klube girti kabinėjosi prie žmonių ir daužė bokalus būtent minėtųjų sportininkų (koviniai menai) būrelis, kuriuos apsauga ir išprašė į lauką. Jei gerai pamenu vienas iš tų "karatistų", besipuikuodamas savo koviniais sugebėjimais demonstraciniais tikslais sudaužė bokalą sau į galvą... ;]] Neįleidžiami atgal į klubą jie stoviniavo prie įėjimo ir kabinėjosi prie įeinančių/išeinančių žmonių. Kuomet nuteistasis su savo draugu išėjo parukyti, kilo konfliktas, kurio pasekmes jau visi žinome...

Kadangi tokią ar panašią versiją esu girdėjęs dar iš kelių šaltinių, esu linkęs netikėti Delfio rašliavomis, tuo labiau komentarais.

No offence, jeigu ką.