Tema: Re: 11 metuku jamam?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-12-03 15:57:23
"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:jbcv5s$8k2$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad ten apsauga nieko nekrato, tai faktas... O kad neileistu del aprangos,
> tai isvis kosmosas :) Buvom girdeje baisus atsiliepimus, tai kazkada
> nuvaziavom "patikrint" ar is tikro ten toks valkatynas kaip kalbama. Uzejom
> ir isejom - skyle kaip reta, vien marozai ir bomzai nuo stoties susirinke...

Gal nuo laikmečio ir/arba klientų kiekio bei konkrečių apsaugos darbuotojų priklausė...
Man taip pat užteko vieno karto, kad susidaryti labai nekokį vaizdą.
Tuomet, beje, vieno kolegos neįleido nes kelnės buvo neva pertrumpos; sausai leptelėjo "su šortais neįleidžiame" ir pasiuntė... kito kolegos tamsūs suvarstomi skecheriai buvo išvadinti sportiniais kedais ir taipogi buvo parodytos durys.
Taijgis...