Tema: Re: batu garantija
Autorius: gopas
Data: 2011-12-02 21:52:19
Prieš kelis menesius apturėjau tokią istoriją. Pirkti Nike bateliai Sportland parduotuvėje
po 2 mėn. nešiojimo prarado prekinę išvaizda. Išdilo išorėje skylės medžiagoje, viduje pamušalas
suplyšo. Čekį turėjau. Nunešiau į parduotuvę, po dviejų savaičių pranešė, kad brokas ne gamyklinis
ir pinigų negražins. Nuėjau pasiimti batų ir paprašiau rašto, kad jie atsisako grąžinti pinigus ir kodėl.
Su tuo raštu į VNMPI (www.inspekcija.lt), ten priduotas skundas, po savaitės inspektorės skambutis
ir susitikimas parduotuvėje. Po savaitės inspektorė pranešė, kad pardavėjas sutiko grąžinti pinigus.

Na mano batai buvo nešioti du menesius, metai - jau gana daug. Aišku, teoriškai garantija yra du metai.
Jeigu tikrai manai kad suplyšo ne dėl susidevėjimo ar tavo kaltės - tai kreipkis, gal ir atgausi.

Šiaip teko girdėti istorija, kai moteriškė atnešė batus, nešiotus metus ir 8 mėnesius, nes jie neva suplyšo.
Pardavėjas griežtai atsisakė grąžinti pinigus ir pasiūlė kreiptis į inspekcijas ir teismus. Tuo istorija ir pasibaigė :)