Tema: Re: batu garantija
Autorius: Lavonas
Data: 2011-12-01 19:50:39
Randi kur pirkti batus. Ash asmenishkai perku tik Ecco, t.y. pirkau, nes nu
neimanoma ju batu suneshioti. Vienus turu jau kokius 8 metus nu ir laiko. Ir
ishvaizda gera ir patogu. Turu dar tris poras pas juos pirktas, tei vieniems
6 metai, kitiems 4, o naujausiems 2 metai. Krc neuzmushami batai pas juos.