Tema: Re: batu garantija
Autorius: Nitro
Data: 2011-12-01 23:12:08
kaip jus tuos batus nesiojat, kad nelaiko? As paprasciausius zieminius batus
'is turgaus' 5 ziemas droziau, kol sudroziau (ir tai persiuvus siules turbut
dar tiek pat atlaikytu). Gal reikia ziuret, ka perkat?

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:jb8fbg$m7s$1@trimpas.omnitel.net...

as ir dazniausiai perku ecco, bent siltam sezonui, turejau rieker zieminius
batus, atlaike gal 4 metus (ir nesuplyso), galvojau rieker kazkiek rimtesne
firma.... nebent jie cia kokius brokuotus vezasi.