Tema: Re: Viasat sutarties nutraukimas
Autorius: Renookas
Data: 2011-11-25 13:51:20
uz nutraukima paprase daugiau nei kad menesinius mokescius suimoketi...
PAsiekiau kompromisa, laikinai stabdom sutarti. Gal visgi rasiu tu galimbiu
pasikabinti ta bliudeli. Arba kam nors perrasyti sutarti.

nors ir is pradziu neleido net pristabdyti nes nepraeje puse metu. bet
paaiskinus kad tegu atvaziuoja pajungti kad rodytu,kompromisui nusileido

"ManXP"  parašė naujienų news:janj6u$ffe$1@trimpas.omnitel.net...

O siaip pakalbet neimanoma? Man buvo su Bite situacija: turejau ju interneta
metams, paskui man jo nereikejo. Kadangi tingedavau daryt pavedimus kas
menesi, o paslaugos vistiek nenaudodavau, galvojau nueisiu i salona,
paprasysiu nutraukt sutarti, iskart sumokesiu uz likusius menesius ir bus
ramu. Nuejau, isdesciau situacija, ir viskas... tiesiog nutrauke, jokiu
mokesciu uz likusius menesius pagal sutarti neprase.

"Renookas"  wrote in message news:jal72n$51a$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

gal kas zinote koki "kabliuka" kurio pagalba butu galima nutraukti viasat
sutarti? Kad jau pagavo pasirasinejan tsutarti piliule nurijau, bet dabar
persikrausciau ir atrodo langai mano bus ne i ta puse tai negalesiu niekur
pasikabinti antenos, t.y. neturesiu fizines galimybes naudotis ju
paslaugomis. sutartis nepasibaigusi. Gal kas susidurete? Siaip jei neiseis
tai teks tevams padovanoti ir abonentinius pamoketi ar ka daryti, dar
nesugalvoju..