Tema: Ats.: Viasat sutarties nutraukimas
Autorius: Blynas
Data: 2011-11-24 12:46:48
Tarp interneto tiekėjų yra nerašytas standartas, kad persikraustant į kitas patalpas ir ten nesant techninėms galimybėms tiekti paslaugą, jie netaiko jokių sankcijų sutartį nutraukiant. Žinoma, jei normaliai bendraujant. Tai gal ir su TV tas pats?

"Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> parašė naujienų news:jal72n$51a$1@trimpas.omnitel.net...