Tema: Re: Viasat sutarties nutraukimas
Autorius: Renookas
Data: 2011-11-24 14:07:14
technines salygos gal visgi pamascius yra: kelk lekste ant stogo ir matysi.
tik kas leis jau cia kitas klausimas

"Blynas"  parašė naujienų news:jal7ao$5f0$1@trimpas.omnitel.net...

Tarp interneto tiekėjų yra nerašytas standartas, kad persikraustant į kitas
patalpas ir ten nesant techninėms galimybėms tiekti paslaugą, jie netaiko
jokių sankcijų sutartį nutraukiant. Žinoma, jei normaliai bendraujant. Tai
gal ir su TV tas pats?