Tema: Re: Kaip del vagiu? [link]
Autorius: pjezo
Data: 2011-11-24 10:52:00
Ne.
busto savoka baudziamosios teises prasme  nesutampa su  gyvenamosios patalpos savoka, juolab su tinkamos gyvenamosios ("priduotos") patalpos savoka vartojama civilineje teiseje. jei dar labiau gilintis tai busto savoka gali net tam paciam BK skirtinguose straipsniuose tureti kita turini:)
Priklausomai nuo situacijos bustu (BK 28 str. prasme) puikiausiai gali buti laikomas ir kemperis kempinge stovintis.
Beja- net ir civilineje/administracineje teiseje "tinkamas gyventi" toli grazu ne visada sutampa su savoka "priduotas ir pripazintas tinkamu gyventi" :)