Tema: Re: Kaip del vagiu? [link]
Autorius: pjezo
Data: 2011-11-23 18:29:57
taip, istatyme bustas.
taciau jei ziureti "kai perkama" na tai ne vienoj sutaty busto dalim ir garazas patampa.
o ir buta su garazu pafinansavus bankui- mokestine prasme garazas palenda po busto savoka- taikoma mokestine lengvata susigrazinant kapeikas...

IMHO skirtingos teises sakos ir siek tiek skirtingos savoku reiksmes... BK tai, is esmes, sietina su gyvenamaja erdve atskirta nuo isores ar gretimu patalpu.

28 straipsnis. Butinoji gintis

            1. Asmuo turi teise i butinaja ginti. Sia teise jis gali igyvendinti neatsizvelgdamas i tai, ar galejo isvengti kesinimosi arba kreiptis pagalbos i kitus asmenis ar valdzios institucijas.

            2. Asmuo neatsako pagal si kodeksa, jeigu jis, neperzengdamas butinosios ginties ribu, padare baudziamajame istatyme numatyto nusikaltimo ar nusizengimo pozymius formaliai atitinkancia veika gindamasis ar gindamas kita asmeni, nuosavybe, busto nelieciamybe, kitas teises, visuomenes ar valstybes interesus nuo pradeto ar tiesiogiai gresiancio pavojingo kesinimosi.

            3. Butinosios ginties ribu perzengimas yra tuo atveju, kai tiesiogine tycia nuzudoma arba sunkiai sutrikdoma sveikata, jeigu gynyba aiskiai neatitiko kesinimosi pobudzio ir pavojingumo. Butinosios ginties ribu perzengimu nelaikoma del didelio sumisimo ar isgascio, kuri sukele pavojingas kesinimasis, arba ginantis nuo isibrovimo i busta padaryta veika.

            4. Butinosios ginties ribas perzenges asmuo atsako pagal baudziamaji istatyma, taciau bausme jam gali buti svelninama remiantis sio kodekso 62 straipsniu.