Tema: Re: Kaip del vagiu? [link]
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-24 10:13:26
Tai neiseina taip - nes skaityti reikia visa straipsni, o ne viena eilute.
Ash nepriduotame name gyvenu pagal popierius. Tai pagal tave isvis betkas
gali vaikscioti kada ir kur panorejes, nes tai negyvenamasis bustas, o
statybu aikstele, o iskilus problemoms pasakyti, kad iesko pagalbinio darbo,
nes pagal popierius cia kazkas statoma?

"Kiaule voras"  wrote in message news:jaku0a$nu3$1@trimpas.omnitel.net...

Nu taip iseitu :)
Jei nenori skaityt, lauk kol uzeis vidun. O dar geriau iskviest policija ir
laukti kol uzeis. O is vis gerai :) iskviest policija ir uzeit i balkona
paciam, susilaikyti. Jei puls ant taves, tiksliai gali saut. Bet as
asmeniskai sauciau jei jau  visai riesta man butu, jau geriau ieiti i
balkona ir nieko nesakius i duda duot (beisbolke, mantiruote ar pan.).
Nusovus paskui ant dusios paskudnai IMHO.