Tema: Re: pilietine pareiga
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-18 13:37:08
Esu turejes senai panasiu reikalu, del ko vos nebuvau ismestas is instituto. Trinktelejes isjungiau ikaususi pilieti, kuris ilindo per isdauzta langa  su plyta i  benderi ir grasino budinciajai. Atvazius policijai, pasirasiau ant protokolo (smogiau , surisau, sulaukiau policijos) Nu ir? Budincioji isigandusi grasinimu-pareiskima ant to veikejo rasyt gireztai atsidake, mat jai cia gyventi reiks. Likau as, pasirases ant popieriaus, kad smogiau i veida zmogui, ilindusi pro isdauzta langa, paziuret kodel  bendriko foje guli plyta. Sumusiau nekalta ir pats tai patvirtinau parasu! Vaiksciojimai pas tardytoja (ano tevai itakingi pasirode), aiskinimaisi pas dekana. Dziaugiausi, kad i kalejima nepasodino ir leido mokslus testi :)