Tema: Re: atsakomybe
Autorius: VNO
Data: 2011-11-09 17:24:57
imho cia tik kalbos.
patogu yra pagrasinti ir gauti is taves nauda ir po to vistiek nesumoketi, nei sumoketi ir gauti nauda.

jei moki skaiciuoti, tai pats matai kuris variantas jam naudingesnis.
turetum sau atsakyti - ar yra dalyku, uz ka tave galima "patraukti"?
ka tokio dirbi, kad galima butu rasti priezasciu.

jei atsakymai tau aisku, tai siulyk easy deala - skola sumoka ir avansu juodus i prieki. viskas.
galu gale gali pabandyti ir diktofona su savim tureti :)
po to durneli galesi pakontroliuoti.

man panasiai buvo - iseidinejau is darbo 1.5 men.
buvo atlikta pilna darbu revizija. O dirbdamas projektu vadovu galejau prifirinti litu pakankamai neblogai.
tad tikrino vius projektus, pirkimus, ir t.t.
ir gasdinimu buvo oj oj kiek.

nerade - aisku paleido. ir po to nieko nesieme, nes tai trunka ir kainuoja.
manau verta bus imtis su tavim kariauti del keliu tusktanciu litu?

VNO