Tema: Re: atsakomybe
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-09 15:43:10
Nebutinai. Sakykim valytoja koki imones serveri pardave uz puse kainos į
shona. Nors tai ir neieina i jos funkcijas, bet uz tokia iniciatyva jai teks
atsakyti. Bet vienu ar kitu atveju - reikia ziureti konkrecia situacija.

"BigM"  wrote in message news:j9du9d$fu9$1@trimpas.omnitel.net...

Mano supratimu reikia žiūrėti į atsakomybę. T.y. už ką buvo atsakingas
darbuotojas ten dirbdamas. Ar buvo materiali atsakomybė už vykdomą darbą?
taip pat reikia žiūrėti įgaliojimus, kokius turėjo. Kad mano viza yra ant
įmonės vadovo pasirašytos sutarties, tai nereiškia, kad už sutarties
pasekmes nešu atsakomybę, jei tai nėra numatyta mano pareiginėse(?).