Tema: Re: atsakomybe
Autorius: mm
Data: 2011-11-09 14:33:23
Statybu sektorius..objekto projekto vadovas matyt taip. Labai smulkmenu
nezinau aisku,
tiek zinau, kad jokios naudos is to zmogus neturejo, jeigu ka ir dare, tai
su buvusio savininko
zinia ar nurodymais, o savininkas dabar jau aTa, bylinejasi jo artimieji su
naujaisiais savininkais.
Mane daugiau domino ar apskritai privaciame sektoriuje po kazkiek laiko
galima ieskoti kaltu,
tarkim ieskiniai ten xx mln vardijami bendrai, o cia keliolika tukstanciu ir
gasdina - keicia statusa
is liudytojo i itariamaji..

Na galu gale blogiausiu atveju kas? Issireikalauti is zmogaus tuos pinigus,
kurie po jo parasu nugule
i kitu kisene tarkim? Zmogus po insulto, ieskau bent kokiu minciu kaip
paramint, kad maziau
pergyventu - gyvenima pradirbo ir tokiu reikalu niekad neturejo.