Tema: Re: Gersim degtine
Autorius: ramunas
Data: 2011-11-04 21:11:41
na realiai esu buves klaipedoje trijuose nacnykuose ... visuose alus po
petaka ... giruliuose prie pervazos buvo nacnykas tai ten ir dienos metu si
dviraciu pro sali vaziuojant alus kainuodavo po 4 su kopeikom.... niekur
neteko matyti/girdeti kur kainos tik +20% prie dieniniu kainu ...

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Nu ad keturis litus moketi parduotuveje diena tikrai reikia paieskoti.
Tikiu, kad nakti ten penki litai kainuoja.

"ramunas"  wrote in message news:j90ss4$f1h$1@trimpas.omnitel.net...

na klaipedoje pigiau 4Lt uz paprasta svytusio svyturio (raudona) nesu mates
.... ir tai 4Lt mokejau dienos metu giruliuose....