Tema: Re: Gersim degtine
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-04 20:57:19
Linas Petkevičius rašė:
> Vilniuje zinau du nacnykus , eilinis svyturio alus kainuoja apie 3 -
> 3.5. Rajonuose (jei statistika skaiciuoti laikant, kad sostine ne

Vilniuje, iš pažiūros tikrai nebankrutuojančiame načnike tankiame
miegamajame rajone alus po 5 su kapeikom, o vynas, kuris parduotuvėje
kainuoja ~10-11 Lt ten po dvidešimt. Dėl šito galiu galvą padėti, nes
pats pirkau. Ir nieko, ciūgai traukia. Esu beveik tikras, kad žinau dar
kelis, kur kainos panašios. Rajoninė ir provincijos situacija yra
visiškai kitokia, nes visų pirma ten pagrindinis klientas negeria alaus
po tris Lt, kaip ir vyno už keliolika litų net dieną. Klystu? Nu ir
pridėkim apyvartas. Tavo dvidešimt procentų, kalbant apie daugumą/visumą
(t.y. efektyvųjį pabrangimą) yra STIPRIAI užlenkti ar iš piršto laužti.