Tema: Re: Gersim degtine
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-04 19:08:37
Nu taip - ateina, gasdina. Del sventos ramybes pardaveja gali ir atsukineti
pagal nutylejima. Bet jei paprasysi graziai - gausi ir neatidaryta, nes
formaliai tokio reikalavimo nera ir ka su nupirkta preke darys pirkejas -
jau ne pardavejos reikalas. Man isvis idomu, kaip bus igyvendintas ta dalis,
del draudimo issinesti alkoholi butelyje. Nu tai uzssisakau bonke, atnesa
man at stalo, dedu į kisene ir einu. O ka pardaveja - kaip Matrosovas tarp
duru gulsis - negalima?

"netavoreikalas"  wrote in message news:j9160j$rp3$1@trimpas.omnitel.net...

idomiai. lyg tai viena kart nubaude, ar tai vos nenubaude, tai nuo to
laiko grieztai tik atidaryta pardavineja

On 2011-11-04 15:46:13 +0000, Linas Petkevičius said:

> Nu kad lygtai ne.
>
> "netavoreikalas"  wrote in message
>
> a tai dabar atidarineti tipo nereikia? musu kaime jau kokie metai laiko
> kaip tik atidaryta tara parduoda, visa prekyba tik uzsukamais
> produktais vyksta naktim

"reikalavimas

įpareigotų